REPARACIJA


Svojim klijentima nudimo ispitivanje i popravke sistema koji rade ubrizgavanjem u zajednički vod Bosch, Delphi i VDO. Regeneracija uključuje sve aktivnosti navedene u uputstvima koja su pripremili pojedini proizvođači. Svaki od njih zahteva testiranje injektora na određenom uređaju koji posedujemo.



Popravka Bosch-ovih injektora sa zajedničkim vodovima

Na zahtev kupca, vršimo ispitivanja pre popravke mlaznice. Popravak oštećenih dizni sastoji se od zamene mlaznice, zaptivke i kontrolnog ventila i, ako je potrebno, zavojnice.

Kompletna dizna podvrgnuta je seriji merenja na Triumf ispitnom stolu opremljenoj odgovarajućim mernim adapterima. Ovaj postupak je automatski i simulira rad dizne u različitim uslovima opterećenja motora. Važno je da se merenjem doziranja svake mlaznice generišu pojedinačni kodovi za korekciju ili IMA kodovi koje treba uneti u upravljačku jedinicu motora.


Remont injektora Delphi Common-Rail

Nudimo i ispitivanje i popravke Delphi Common-Rail mlaznica. Tokom procesa regeneracije uvek se zamenjuju najvažniji delovi mlaznice: mlaznica i ventil. Vrednosti radnih parametara proveravaju se na ispitnom stolu Triumf . To omogućava svakoj brizgalici da generiše nove C2i / C3i kalibracione kodove. Njihovo programiranje u upravljačkoj jedinici motora osigurava pravilno doziranje mlaznica postavljenih na vozilu.


Remont VDO Siemens (Continental) Common-Rail injektora

U slučaju VDO mlaznica nudimo i probne i složene popravke. Ovaj postupak uključuje instaliranje zamenljive mlaznice, zaptivanje, pregled i čišćenje preostalih komponenata mlaznice.

Ispitivanja se izvode na Triumf ispitnom stolu koji je odobrio proizvođač VDO za ispitivanje sistema ubrizgavanja proizvođača.


Remont Delphi SMART injektora

Naša ponuda takođe uključuje ispitivanje i popravke Delphi SMART mlaznica. Testiranje se vrši na ispitnom stolu Triumf, koji je opremljen odgovarajućim adapterima i softverom.

Pri popravljanju SMART mlaznica, uvek se zamenjuju sledeći elementi: mlaznica, kontrolni ventil i sve zaptivke. Ponekad je potrebno dodatno zameniti električni konektor, kontrolni klipni vod ili kućište. Nakon što je injektor sastavljen, dolazi na ispitni sto. Ovde se mere radni parametri kao što su doza goriva pri malim brojevima obrtaja motora, malo i veliko opterećenje ili vreme reakcije magnetnog ventila za upravljanje mlaznicom. Ako su svi radni parametri mlaznice u ispravnom opsegu, za nju se kreira novi kod za korekciju (kao u slučaju Delphi EUP pumpe).